سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کسب درآمد از اینترنت با موبایل و کامپیوتر

چگونی با گوشی خود کسب درآمد کنیم؟

روش های کسب درآمد از اینترنت با موبایل بدون سرمایه گذاری کاملاً عملی و واقعی است. می توانید روی تخت خود دراز بکشید، در حالی که از رفت و آمدهای خسته کننده در خیابان های پرترافیک با اتوبوس خلاص شده اید. اما بدانید که میزان کسب درآمد با گوشی با اکثر روش ها در حد درآمد یک کار پاره وقت است .بعد از فراهم کردن اینترنت پرسرعت به همراه یک گوشی همراه خوب، اولین قدم برای شروع درآمد در گوشی، نصب برنامه ها و اپلیکیشن های خاص با ثبت نام است. ممکن است لازم باشد شماره تلفن همراه خود را جهت اهراز هویت تایید کنید، حتما این کار را انجام دهید چرا که در آینده حساب شما مسدود می شود.

کسب درآمد با موبایل بدون سرمایه گذاری

شما در آستانه یادگیری کسب درآمد از اینترنت با موبایل بدون سرمایه گذاری و حاشیه های مزخرف هستید. بد نیست بدانید که در حال حاضر، میلیون ها نفر از طریق اینترنت، با گوشی کسب درآمد اینترنتی می کنند. این را می دانیم که شما احتمالا چندین مقاله مشابه را تا به حال مطالعه کرده اید، اما این جا متفاوت است. ما ترجیح می دهیم که بدون سرمایه گذاری آنلاین پول در بیاورید، و این خواسته قلبی و عقلانی همه ماست، چرا که قانونی و بدون ریسک پیش خواهیم رفت.

شاید بگویید که بدون سرمایه گذاری نشدنی است ولی اصل موضوع، توانایی و مهارت شماست، برای کسی که سطح زبان انگلیسی خوبی دارد، حتی با مهارت های به ظاهر ساده و بی اهمیت، از طرق مختلف پول در آوردن آسان است. بطور مثال سایت https://www.quora.com به ازای هر پاسخ به سوالات افرادی که در زمینه مهات های متنوع مشکل دارند، پول می دهد. اما تکلیف کسانی که تخصص یا سرمایه خاصی ندارند، چی هست؟ 

نگران نباشید پیشنهادات ما، متناسب با شرایط همگی شما است. اگر در انتهای مقاله یک استراتژی موفق و مناسب برای پولسازی پیدا نکردید، بدین معنی است که شما واقعا نمی خواهید پول دربیاورید یا وضعیت مالی خود را بهبود ببخشید!

کسب درآمد با کامپیوتر

کسب درآمد در منزل با کامپیوتر

کامپیوتر می تواند در حکم دستگاه کسب درآمد در منزل برای شما باشد. روش های پول درآوردن با کامپیوتر، به دو صورت آنلاین و آفلاین می باشد. شما که با کامپیوتر یا لپ تاپ خود، در خانه می خواهید کسب درآمد بالا کنید، با انتخاب کاری مانند تایپ، نیاز به اتصال اینترنت ندارید، اما اگر شغلی مانند تدریس آنلاین انتخاب شماست، حتما باید با اتصال به اینترنت پرسرعت کار کنید. لیستی از آسان ترین و پولساز ترین راه های کسب درآمد در منزل با کامپیوتر را برای شما گردآوری کرده ایم که شک نداریم بارها شما را متعجب و شگفت زده خواهد کرد.

1- محتوانویسی کنید

 

محتوا نویسی از شغل های پول ساز و برتر دنیاست. فرقی نمی کند مرد یا زن باشید، از دانش آموز گرفته تا بازنشسته می تواند با نوشتن، پول خوبی به چنگ آورد. بصورت فریلنسر (فردی متخصصی که مستقل کار می کند) می توانید با نوشتن مقاله برای وبلاگ ها، سایت ها یا… کسب درآمد در خانه را، حرفه ای تجربه کنید. نوشتن ساده ترین و مداوم ترین راه کسب درآمد در منزل با کامپیوتر است.

برای شروع، یک نمونه کار بسازید، سپس در شبکه های اجتماعی یا سایت های معتبری مانند سایت های آگهی یا فریلنسری، خودتان را معرفی و تبلیغ کنید. مدام نمونه کارهای خود را تقویت و آپدیت کنید و به دنبال شرکت هایی باشید که تبلیغات جذب محتوا نویس دارند. از قرارداد های قابل اجرا برای محافظت از منافع خود غافل نشوید.

2- رونویسی کنید

از مشاغل اینترنتی پرطرفدار، کار رونویسی است که به سرعت در حال رشد می باشد. کافیست گوش کنید و تایپ کنید. با ایجاد فیلم ها و پادکست ها، کارفرماها و تولیدکنندگان محتوا به دنبال افرادی هستند که کار رونویسی را به آنها بسپارند. شما می توانید با تبدیل فایل های صوتی به متنی درآمد خوبی کسب کنید. دیکته کنفرانس ها، کارگاههای آموزشی، مصاحبه ها، فیلم ها، پادکست ها، وبینارها، سخنرانی ها و.. بازار کار رونویسی هستند. کافیست به سایت های معروف فریلنسری مراجعه کنید و متوجه کسانی که در پی شما هستند، باشید.

3-پشتیبانی فنی آنلاین  

اگر مهارت فنی دارید، می توانید به عنوان پشتیبان، در منزل خود به مشتریان محصولات برندهای خاص مرتبط با فن خود با عقد قرارداد، خدمات پشتیبانی پس از فروش ارائه دهید، یا اگر دانش کافی دارید پشتیبان درسی یا کنکور موسسات مختلف باشید. حتی برای پاسخگویی به ایمیل ها یا سایر گفت و گوهای آنلاین خیلی از شرکت ها دنبال افرادی مثل شما هستند. این کار برنامه ریزی و ساعات مشخصی برای انجام، می طلبد.

کسب درآمد از اینستاگرام

اینستاگرام اولین و بهترین روش کسب درآمد با موبایل است. از کسب و کار اینستاگرام، کسب درآمد با موبایل را حرفه ای تجربه کنید. بدیهی است که میزان درآمد شما به اعتبار، تعداد دنبال کننده های شما و توانایی رشد اینستاگرام شما با گذشت زمان بستگی دارد. با سئو اینستاگرام برای گوگل و خود اکسپلور اینستا، گام بزرگی برای هدف سودمند خود بر می دارید.

ایده های کسب درآمد از اینستاگرام

در سال 2021 خلاق باشید و از غافله های کسب درآمد با گوشی، کسب درآمد با کامپیوتر و تمامی انواع کسب و کار اینترنتی عقب نمانید! پول درآوردن برازنده خود شماست،