سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش سئو سایت با بررسی قوانین خاص الگوریتم گوگل

آموزش سئو سایت,تاثیر برند در سئو,قوانین کپی رایت

جا دارد ابتدای این مقاله هم عرض کنم که کمی باید دقت کنید و صد البته (مخصوصا برای فهمیدن این مقاله) باید نسبت به سئو سایت دانش نسبی داشته باشید (که اگر مقالات قبلی بنده را خوانده باشید کاملا آماده هستید!)

شما با تمرکز روی این مقاله و فهمیدن تمام موارد آن نسبت به الگوریتم همیشگی گوگل مسلط خواهید شد :

138. تازگی مطابق با میزان جستجو: گوگل به صفحات جدید برای جستجوی های مطمئن امتیاز می دهد.
139. تنوع مطابق با میزان جستجو: گوگل ممکن است برای کلمات کلیدی مبهم تنوعی به یک SERP اضافه کند.
140. تاریخچه مرورگر کاربر: سایت هایی که مرتب توسط شما بازدید می شوند هر زمان توسط گوگل شناسایی شوند یک SERP ناگهانی برای جستجوهای شما دریافت می کنند. (به همین سبب است که بعضی اوقات شما یک سایت خیلی معمولی را در زمان جستجو در گوگل در لینک اول می بینید.در واقع دلیل این اتفاق این است که شما آن سایت را قبلا در زمینه های دیگر خیلی بازدید کرده اید)
141. تاریخچه جستجوی کاربر: زنجیره جستجو روی نتایج جستجوهای بعدی تاثیر می گذارد. برای مثال، اگر شما “دانلود” را جستجو کنید و سپس عبارت “نرم افزار” را جستجو کنید، گوگل بیشتر علاقه مند می شود تا سایت های دانلود نرم افزار را در SERP ها بالاتر نشان دهد.
142. هدف قرار دادن منطقه خاص: گوگل اهمیت بیشتری به سایت های با آی پی سرور محلی و دامنه خاص آن کشور می دهد.
143. جستجوی مطمئن: اگر جستجوی امن فعال باشد، نتایج جستجو همراه با کلمات توهین آمیز و یا سک.سی برای کاربران نشان داده نمی شود.
144. حلقه های گوگل پلاس: گوگل نتایج نویسنده ها و سایت هایی که شما در حلقه های گوگل پلاس خود وارد کرده اید را بالاتر نشان می دهد. (البته ذکر این نکته ضروری است که فقط برای خود شما بالاتر نشان می دهد)
145. شکایت DMCA : گوگل رنک صفحات دارای شکایت DMCA را پایین می آورد. (DMCA مخفف Digital Millennium Copyright Act که مباحث مربوط به copyright در آن پیگیری می شود)
146. شایستگی دامنه: گوگل بطور پیشفرض دامنه هایی با عمر بیشتر و فعالیت مداوم بیشتر را به هر صفحه SERP اضافه می کند.
147. جستجوهای هوشمند: گاهی اوقات گوگل نتایج متفاوتی برای کلمات کلیدی مرتبط با خرید نشان می دهد. (که این کاملا به خود گوگل مربوط است و از دست کسی کاری بر نمی آید!!!)
148. جستجو‌های محلی: گوگل اغلب نتایج محلی گوگل پلاس را بالای SERP های “نرمال” قرار می دهد.
149. جعبه اخبار گوگل: کلمات کلیدی قطعی جعبه اخبار گوگل را راه اندازی می کند.
150. مزیت برند بزرگ: بعد از آپدیت وینس، گوگل شروع به دادن امتیاز به برندهای معتبر برای جستجوهای کم دامنه نمود.
151. نتایج فروشگاهی: گاهی اوقات گوگل نتایج فروشگاه خود را در SERP ها نشان می دهد.
152. نتایج عکس: گوگل از لیست عکس های ما برای نشان دادن در نتایج جستجوی عکس خود استفاده می کند.
153. نتایج Easter Egg: وقتی شما در قسمت عکس گوگل به دنبال مثلا “تکنولوژی سگا” بگردید گوگل خودش عکس های بازی ها را نشان می دهد !
154. نتایج تک سایت برای برندها: کلمات کلیدی متمایل به یک دامنه یا برند باعث نمایش نتایج مختلفی از همان سایت می شود.

حالا که این مقاله تمام شد و یک بار خودم آن را دور کردم به نظرم آمد واقعا مقاله سنگینی نوشتم ! ولی خوب ، کاریش نمیشه کرد.تا جایی که می شد سعی کردم راحت بیان کنم اما با توجه به اینکه از الگوریتم خاص گوگل صحبت به میان آمد نمی توان اصطلاحات خاص را تغییر داد.


آیا ساختار لینک ناقص برای سئو سایت موثر است

آموزش ساخت بک لینک,بک لینک رایگان,سئو سایت

علی رغم اینکه این سوال کمی سنگین به نظر می رسد ، در واقع پاسخ به آن خیلی واضح است !

ساختار لینک ناقص روشی برای پیدا کردن لینک های ناقص در صفحات وب و اطلاع دادن این موضوع به وبمستران است لذا میتوان تلاش کرد تا چنین لینک هایی را برای سایت خودتان (مرتبط) به چنگ آورید.

بنده به این روش بسیار علاقه مند هستم و با استفاده از آن بسیاری لینک های قوی را در گذشته جمع آوری کرده ام. همانطور که گفتم، جست و جو برای لینک غیرقانونی نیست و ساختار لینک ناقص، یک بازی برد برد برای صاحب سایت با لینک ناقص و شما به عنوان فروشنده بشمار می رود.

به زودی بنده آموزشی را برای شما قرار خواهم داد که در مورد چگونگی پیدا کردن و سپس ساختن لینک های ناقص است که این آموزش قطعا بهترین مقاله اراده شده در ایران در زمینه ساخت بک لینک های تاثیرگذار و قوی است که پیش بینی میکنم به مقاله ای تاریخی تبدیل شود.

بنده در جهت بهبود وضعیت سئو سایت نیوسئو با توجه به کمبود زمانم فقط کمی از این روش استفاده کردم و همانطور که پیش بینی میکردم خیلی سریع تاثیر خود را نمایان ساخت !

مطمئنا این امر بخشی از سئوی قانونی محسوب می شود و باید مورد استفاده قرار گیرد.


بررسی سئو سایت فارسروید

بررسی سئو سایت,سئو سازی وردپرس,فارسروید قیمت

ابتدا ، عذرخواهی میکنم از شما سروارن گرامی که چند روزی سایت نیو سئو بروز نشده است.دلیل این رخداد جلسات کاری حوزه تجارت الکترونیک بنده در شهرداری تهران و … بوده که تمرکز بنده را کمی از نیو سئو دور کرده بود.به امید خدا از امروز مثل قبل سایت بروزرسانی خواهد شد.

امروز یکی دیگر از سایت های درخواستی را با هم آنالیز می کنیم که نام آن فارسروید می باشد و از جمله سایت های قوی ایران در زمینه ارائه خدمات آندرویدی می باشد.

تا جایی که بنده می دانم (به صورت عمومی نه تخصصی) این سایت مدت زمان زیادی نیست که در عرصه وب پا جای پای بزرگان گذاشته است اما به خوبی توانسته جایگاهی خاص برای خود دست و پا کند.

تاریخ تحلیل : 28 مهر 1393

اطلاعات آماری

رتبه کنونی سایت در الکسا (جهان) : 5911

رتبه کنونی سایت در الکسا (ایران) : 114

پیج رنک گوگل : 2

امتیاز سئو جهانی : 100%

تعداد بک لینک : حدود 1997 لینک

عمر دامنه : حدودا 1 سال

محل سرور : اروپا

رتبه محتوای بی ارزش : 43.20% که بد است

میزان بازدید متوسط از صفحات سایت به ازای هر نفر در روز : 4.37 که برای این نوع سایت عالی است

میزان متوسط حضور هر نفر در سایت در طول روز : حدود 4:17 که برای این نوع سایت عالی است

میران محبوبیت فیسبوک : حدودا 80

میزان محبوبیت گوگل پلاس : حدودا 7

میزان محبوبیت تویتر : حدودا 9

اطلاعات تحلیلی

– cms این سایت مثل سایت ایران ناز وردپرس می باشد (در واقع مثل خیلی از سایت های برتر دیگر که با سئو میانه ی خوبی دارند).

– سایت مپ این سایت با استفاده از پلاگین قدرتمند google sitemaps generator ساخته شده است که از دیرباز این پلاگین شهرت زیادی برای استفاده کنندگان وردپرس داشته است.

– کدنویسی قالب این سایت هم، ساده و در عین حال کارآمد است و هنوز نزد گوگل محبوب شمرده می شود.

تبلیغات در این سایت در جایگاه های مناسبی قرار داده شده است و حجم آن ها هم تا جایی که بررسی شد بهینه است (البته وجود پاپ آپ در این سایت با توجه به بروزرسانی های اخیر گوگل و اعلام مضرات قرار دادن این نوع تبلیغات ، به سایت صدمه خواهد زد).اما نکته قابل تامل آن است که با ورودی زیادی این سایت از گوگل و رنک قابل توجه آن تعداد تبلیغات در این سایت کم است که این اگر بر اساس نظر مدیر سایت باشد بسیار قابل تحسین است.

– تصاویر اخبار صفحه اول این سایت همگی شامل تگ مهم alt هستند و البته بهتر بود به جای استفاده از عنوان در تگ alt از کلمات کلیدی مهم خبر استفاده می کردند و عنوان را در تگ title قرار می دادند.

– بحث تولید کلمات کلیدی مناسب در این سایت رعایت نشده است و این جای تعجب برای بنده دارد که سایتی با این سطح مناسب در نگاه گوگل چرا کلمات کلیدی پرکلیک را استفاده نمی کند !

– این سایت دارای تگ keywords نبوده و عملا برای موتورهای جستجوگری مثل یاهو ارزش زیادی قائل نشده است تگ description هم اصلا اصولی پرنشده است (البته این انالیز تگ ها فقط به صفحه اصلی مربوط است)

– آدرس صفحات داخلی این سایت بسیار بسیار خوب است و من به نوبه خودم از نویسنده این سایت که زمان می گذارد و url های بهینه تولید می کند ممنونم.

– وضعیت استفاده از لینک های داخلی در این سایت هم بسیار بد است.در واقع فقط به صورت اتوماتیک از مطالب مرتبط استفاده شده است و از تگ های مهم h آن گونه که باید بهره نبرده اند.

در کل باید بگوییم سورس بهینه این سایت ، تولید محتوای ارزشمند و پرطرفدار و ساخت لینک های منحصربفرد و بهینه رمز موفقیت این سایت در بحث سئو سایت است.

یکی دیگر از نکاتی که بنده را مجاب کرد تا درباره آن بنویسم پاسخ گویی باحوصله و دقیق به نظرات کاربران است که حتی در برخی از پست ها می بینید که 10 ها نظر به صورت کامل پاسخ داده شده اند و نشان از تفکر والای مدیران این سایت است.

خیلی خوشحال شدم که سایتی در حد بیتوته دیدم و آنالیز کردم.به زودی منتظر آنالیز برترین سایت سئو شده ایران یعنی بیتوته باشید …

_____________________________

لطفا توجه فرمایید :

لطفا دقت داشته باشید که الگوریتم بررسی یا تحلیل سئو سایت ها بر اساس یک الگوریتم جهانی است و بنده هم جهت تحلیل ، براساس تجربه از آن تبعیت میکنم بنابراین اگر کم و کاستی هایی در تحلیل می بینید لطفا سوالاتی که در ذهن شما دوستان عزیز در مورد این سایت نقش بسته است را در بخش نظرات همین مقاله قرار دهید تا هم شما پاسخ خود را بگیرید و هم این پست پربارتر شود.


سوغات زنجان چیست

چاقوی زنجان,سوغات خوراکی زنجان,سوغات زنجان

سوغات زنجان، مطلبی است که در این بخش به آن می پردازیم. زنجان یکی از شهرهای زیبای غرب کشور ایران است و هوای نسبتا سردی دارد. بسیاری از مسافران، زنجان را به دلیل این آب و هوای خنک برای سفر تابستانی خود انتخاب می کنند. صنایع دستی و سوغات زنجان در کنار مناظر زیبا و دیدنی آن، نظر همگان را به خود جلب می کند. صنایع دستی شهر زنجان تنوع زیادی دارد که هر سلیقه ای را راضی می کند و در پست مربوط به صنایع دستی زنجان، در این باره توضیح خواهیم داد. اما گروه دیگر، سوغاتی زنجان است که می توان به نان اردک و سبزی غازیاغی اشاره کرد. همچنین چاقوی زنجان معروفترین سوغات این شهر است که زبانزد همگان می باشد. 

سوغات های دیگر زنجان عبارتند از:

  • انگشت پیچ
  • سبزی گل آقا
  • سبزی ماتار
  • پیاز کوهی

نان اردک زنجان

سوغاتی استان زنجان,سوغاتی های زنجان,سوغاتی های شهر زنجان

نان اردک زنجان نوعی نان سنتی است که در ابتدا توسط زنان پخت میشد، اکنون در قنادی ها و کارگاه های شیرینی پزی شهر زنجان درست می شوند و براحتی می توان این نان را در زنجان تهیه کرد. آرد نان بربری، تخم مرغ، شیر، شکر، بکینگ پودر و روغن موادی هستند که در تهیه ی نان اردک استفاده می شوند. گاهی متناسب با سلیقه ی آشپز در تهیه آن آب پنیر هم بکار برده می شود. بعد از اینکه با مواد گفته شده خمیر درست شد آن را در داخل روغن سرخ می کنند و پس از آن نان آماده خوردن می شود. البته آنچه در گذشته پخت میشد بدون تخم مرغ و بکینگ پودر بوده و در روش تهیه امروزی آن این مواد استفاده می شود. یکی از خوشمزه ترین سوغاتی های خوراکی شهر زنجان است که همه ی کسانی که، حتی یک بار از این نان خورده اند طرفدار پروپاقرص نان اردک شده اند.

چاقوی زنجان

صنایع دستی و سوغات زنجان,نان اردک زنجان

چاقوی زنجان شهرت بسیاری دارد، بطوری که اگر اقوام و خویشان از سفر شما به زنجان مطلع شوند، مطمئنا به سفارش چاقو خواهند داد. اما با توجه به اعتقاداتی که بین بعضی از مردم است ترجیح می دهند چاقو را تنها برای استفاده خود تهیه کنند و برای هیچ یک از آشنایان خود بعنوان سوغات نبرند. ساخت چاقو در زنجان از قدیم الایام انجام می شده و قدمتش به دوران صفویه میرسد، این عمل تا به امروز ادامه یافته و بعنوان یکی از صنایع دستی مشهور زنجان محسوب می شود و شهرت آن سبب شد در بخش سوغات هم مورد توجه قرار گیرد. در مورد ویژگی های چاقوی زنجان می توان به کیفیت بسیارعالی، دوام، قدرت و برندگی خوبش اشاره کرد.  

سبزی غازیاغی زنجان

چاقوی زنجان,سوغات خوراکی زنجان,سوغات زنجان

غاز یاغی گیاهی خودرو است که در کنار رودخانه ها و یا در دامنه ی کوه می روید، استان زنجان هم منطقه ای کوهستانی است، که کوهای های بسیاری را در دل خود جای داده و بارندگی مناسب آن سبب شده گیاهان بسیاری در این منطقه رشد کند که هر کدام خواص و کاربرد منحصر بفرد دارند. می توان به سبزی گل آقا، ماتار ،پیاز کوهی اشاره کرد غازیاغی که در ادامه در موردش توضیحاتی آورده شده است. غازیاغی به معنی پای غاز است به خاطر شباهت آن نامگذاری شده است. گیاهی خوشبو و خوش طعم است که در غذاهایی چون آش، سوپ و برنج استفاده می شود و طعم فوق العاده ای را ایجاد می کند. از دیگر مصارف آن میتوان به کاربردهای دارویی آن اشاره کرد مانند:

  •  به تصفیه ی خون کمک می کند.
  • موثر در درمان بیماری های پوستی
  • ترشحات غدد داخلی را منظم می کند.
  • آرامش بخش اعصاب

این سبزی خوش طعم به همراه سبزی کوهی در بازارهای زنجان در دسترس قرار دارد، پیشنهاد میکنم برای استفاده خود و یا بعنوان یک سوغات زنجان این سبزی های خوش عطر را تهیه کنید.


بهترین تغذیه کوهنوردی

برنامه کوه,تغذیه در کوهنوردی,تغذیه کوه

نکته مهم : پیشنهاد میزان و نوع غذا در کوه فقط منحصر به استفاده در کوه نوردی نیست ، بلکه حتی در طبیعت گردی و ورزش های سبک هم بسیار مفید است.

در بخش تغذیه کوهنوردی هنوز کسی نتوانسته است رژیم غذایی مشخصی برای کوهنوردان تهیه کند اما توصیه‌های پیشکسوتان این عرصه در ارتفاعات کارساز است.
البته این را هم مد نظر داشته باشید منظور از کوهنوردان نیز آن دسته از کسانی که ماهی یک بار به ارتفاعات سهل‌الوصول می‌روند و در همان ایستگاه‌های اول یا دوم بساط قلیان و هندوانه‌ به راه می‌اندازند و به صورت کلی همش در حال تفریح هستند ، نیست.در مناطق مذکور تغذیه همان است که در شهر بوده و تغییرات زیادی نیاد ندارد.فقط بهتر است غذای سنگین خورده نشود.

تعیین برنامه غذاییتان در کوه بستگی بسیاری به نوع برنامه کوهنوردیتان دارد . این که قصد صعود یک روزه دارید یا چند روزه که اگر قصد صعود چند روزه را داشته باشید معمولا توصیه می شود از چند روز قبل از شروع برنامه به ذخیره سازی انرژی در بدن بپردازید.

برای انتخاب بهترین کارایی بین غذاها چه در کوه و چه در خانه ، چند نکته وجود دارد :

  1. غذاهای خام و گیاهی بیشتر استفاده کنید . غذاهای متنوع زیاد استفاده کنید . هر روز از یک نوع غذا استفاده نکنید.
  2. شیرینی جات و چربی را از غذاهای روزانه حذف نکنید بلکه به مقادیر لازم در غذای روزانه بگنجانید.
  3. در قبل و حین اجرای برنامه های سنگین مثل کوهنوردی از میوه و سبزیجات استفاده کنید.
  4. در حین اجرای برنامه های سنگین مثل کوهنوردی ، غذا به مقدار کم و دفعات زیاد مصرف کنید.

جلوتر که برویم غذاهایی که برای آزاد شدن انرژیشان زمان بیشتری نیاز است را معرفی خواهیم کرد اما فعلا می پردازیم به دسته بندی مواد غذایی مورد استفاده در کوه و البته اول از همه زمان تغذیه :

زمان تغذیه:

یک کوهنورد حرفه ای هرگز صبحانه را دست کم نمی گیرد . صبحانه مهمترین وعده غذایی در طول روز است که عده ای از کوهنوردان اشتباها بدون سرف صبحانه شروع به برنامه کوهنوردی می کنند و بهانه هایی مثل صبح زود وقت نمی شود ، میل نداریم ، در اجرای برنامه سنگین می شویم ، را می آورند .اما حقیقت این است که در حین اجرای برنامه قطعا بدن نیاز به انرژی دارد که اگر این انرژی در دسترس نباشد بدن شروع به استفاده از چربی و پروتئین می کند

قبل از حرکت لازم نیست که حتما صبحانه کامل و سنگین بخورید . صبحانه مختصر می تواند شامل مقداری نان ، عسل ، یک عدد موز ، مقداری گردو ، مربا ،  مقداری پنیر و یا هر آنچه که تامین انرژی از کربوهیدرات است ، باشد. بعد از حدود سه ساعت کوهنوردی با توجه به شرایط زمانی و مکانی می توانید به فکر تامین انرژی روزانه با رژیم غذایی پر کربوهیدرات باشید. همانطور که قبلا اشاره کردم در طول روز به دفعات و مختصر غذا بخورید . یک کوهنورد در طول روز اجرای برنامه یک نهار کامل ندارد . همواره سعی کنید حداقل مقدار 2000 کیلو کالری از انرژی روزانه را از اول صبح تامین کنید.

در طول اجرای برنامه همواره از تنقلات هم استفاده کنید که فوق العاده مفید هستند. کشمش ، خرما ، موز و سیب زمینی از غذاهای پر کربوهیدرات است . هنگام غذا خوردن با آرامش نشسته و فقط به غذا فکر کنید (البته این مورد مثل خیلی از موارد دیگری که اشاره کردم فقط به تغذیه کوهنوردی مربوط نیست و باید در زندگی روزمره نیز مد نظر باشد). سعی کنید از غذا خوردن لذت کافی ببرید . آب به اندازه کافی بنوشید (این مورد از همه چیز مهم تر است) .

یادتان باشد : دور لب آخرین نقطه ای است که احساس تشنگی می کند ، پس همیشه قبل از تشنگی آب مصرف کنید.

تغذیه قبل از برنامه کوه نوردی:

همه ورزشکاران نیاز دارند بدانند قبل از ورزش چه چیزی باید بخورند تا در اجرای برنامه موفق عمل کنند .

اما در کوه نوردی بهتر است در طول هفته انرژی مورد نیاز را به وسیله تغذیه صحیح تامین کنید تا در طول برنامه سنگین یا سبک کمبود انرژی احساس نکنید.

مسئله تغذیه قبل از برنامه های کوه نوردی هر چه باشد دارای اهمیت های زیر است:

  1. از پایین آمدن قندخون در حین اجرای برنامه پیشگیری می کند . پایین آمدن قندخون باعث علائمی مانند کوه گرفتگی ، بیماری ارتفاع ، سردرد ، خستگی زودرس ، عدم تعادل ، بی ارادگی و … می شود که کارایی ورزشی را به صورت چشم گیری کاهش می دهد.
  2. سوخت عضلانی به صورت مستمر و در طول هفته برای اجرای برنامه تامین می شود.
  3. کوهنورد از لحاظ ذهنی اقناع می شود که سوخت لازم در طول اجرای برنامه را به بدن خود رسانده و آماده مصرف آن باشد. همیشه قبل از اجرای برنامه سعی کنید استراحت کرده و به اندازه کافی غذا بخورید . اگر برنامه سنگین یک یا چند روزه در پیش دارید از یک هفته قبل تمرین را کم کنید . مصرف کربوهیدرات را تا 60% اضافه کنید و بیشتر استراحت کنید . حتما آب کافی مصرف کنید (یعنی روزانه 4 لیتر) .

تغذیه حین برنامه کوه نوردی:

در طول اجرای برنامه سعی کنید مواد شیرینی را 5 تا 10 دقیقه قبل از شروع دوباره حرکت مصرف کنید . در این زمان با ورود قند به بدن و بالا رفتن قند خون ، از بدن انسولین آزاد شده و قندخون بدن ناگهانی افت پیدا می کند و افت قند خون کارایی بدن را می کاهد .

برای خوردن غذا هیچ وقت عجله نکنید بلکه در فرصت مناسب محلی که پس از حرکت مقداری شیب خفیف جلوی رویتان باشد انتخاب کنید .

حتما زمانی را برای هضم غذا اختصاص دهید.

همواره رژیم غذایی زمان اجرای برنامه با رژیم غذایی داخل شهر تفاوتی نکند .

مایعات زیاد بنوشید روزانه 4 الی 6 لیتر آب مصرف کنید و در صورت گرم بودن هوا مایعات زیادتر بنوشید.

تغذیه پس از برنامه کوه نوردی:

پس از برنامه کوهنوردی و با ورزشی سنگین اولویت اول با جایگزینی مایعات از دست رفته بدن است . آب میوه هم خوب است ، آب میوه نه تنها آب بلکه کربوهیدرات و الکترولیتها را نیز تامین می کند . پس از کوهنوردی انگور ، هندوانه ، عدس و سوپهای رقیق نیز بسیار خوب هستند.

و اما نمونه ای از مقدار انرژی در مواد مختلف :

* آب، چای، قهوه صفر کیلوکالری

*100 گرم نان سبوس دار 300 کیلوکالری

*100 گرم پنیر 17درصد چربی 295 کیلوکالری

*100 گرم ماکارونی 370 کیلوکالری

*100 گرم سوسیس 260 کیلوکالری

*100 گرم شکلات 576 کیلوکالری

*200 گرم عسل 337 کیلوکالری

*100 گرم قیسی خشک 247 کیلوکالری

*100 گرم شکر 400 کیلوکالری

*100 گرم بیسکویت کرم دار 480 کیلوکالری

*100 گرم کره 710 کیلوکالری

*100 گرم برنج 180 کیلوکالری

*100 گرم خشکبار 290 کیلوکالری

*100 گرم کشمش 289 کیلوکالری

*100 گرم آلوی خشک 266 کیلوکالری

*100 گرم گوشت گاو 160 کیلوکالری