سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش سئو سایت با بررسی فاکتورهای اسپم

اسپم شدن در گوگل,بهینه سازی سایت,تاثیر محتوا در گوگل

 همواره سوالات بسیاری از بنده مبنی بر اینکه اصلا اسپم گوگل چیست و چگونه رخ می دهد ، پرسیده می شود.

سعی کرده ام در این مقاله که در ادامه چارچوب 200 فاکتور سئو نوشته ام ، به بحث اسپم تخصصی تر بپردازم :

179. مجازات پاندا: سایت‌هایی که محتوای کم کیفیت دارند (خصوصا مطالب دیمی)، با اعمال مجازات پاندا کمتر در جستجوها دیده می شوند.
180. لینک دهی به همسایه های بد: لینک دهی به “همسایه های بد” مانند سایت های پرداخت وام می تواند به بازدید جستجوی شما لطمه وارد کند.
181. ری دایرکت ها: ری دایرکت های مرموزانه شدیدا قدغن است. اگر گرفتار شوند نه تنها باعث مجازات سایت می شوند که حتی به خروج از ایندکس می انجامد.
182. پاپ آپ یا تبلیغات انحرافی: سند راهنمای ارزیاب رسمی گوگل ابراز می دارد که پاپ آپ ها و تبلیغات بی ربط نشانه ای از کم کیفیت بودن سایت است.
183. سایت های بیش از حد بهینه شده: شامل فاکتورهای درون صفحه مانند کلمات کلیدی، تگ هدر، دکوراسیونی از کلمات کلیدی بیش از حد.
184. صفحات بیش از حد بهینه شده: بسیاری از کاربران گزارش می دهند که پنگوئن سئو سایت های شخصی را هدف قرار می دهد (فقط برای کلمات کلیدی مشخصی).
185. تبلیغات روی محتوای بی ارزش: “الگوریتم چارچوب صفحه” سایت هایی که تعداد زیادی تبلیغ روی لینک ها و سایت های بی ارزش (و نه تعداد زیادی محتوا) دارند را مجازات می کند.
186. پنهان کردن لینک های وابسته: زیاده روی برای پنهان نموده لینک های وابسته (خصوصا با پنهان کاری) می تواند به مجازات منجر شود.
187. شکی وجود ندارد که گوگل طرفدار لینک های وابسته نیست و بسیاری فکر می کنند که سایت های طراحی شده برای کسب درآمد همراه با لینک های وابسته بسیار بیشتر بررسی می شوند.
188. تولیدکننده خودکار محتوا: گوگل طرفدار تولیدکننده خودکار لینک نیست. اگر آنها به این نتیجه برسند که سایت شما بصورت کامپیوتری تولید محتوا می کند امکان دارد باعث مجازات یا خروج از ایندکس شود.
189. ور رفتن بیش از حد با پارامترهای رنک صفحه: ور رفتن بیش از حد با پارامترهای رنک صفحه (با nofollow کردن همه ی لینک های خروجی یا بیشتر لینک های داخلی) می تواند نشانه ای از به سخره گرفتن سیستم باشد.
190. ادرس های آی پی شناخته شده به عنوان اسپم: اگر آدرس آی پی سرور شما به عنوان اسپم شناخته شده است، امکان دارد به همه ی سایت های روی آن سرور آسیب برساند.
191. اسپم متا تگ: چاشنی کلمات کلیدی می تواند در متا تگ ها رخ دهد. اگر گوگل فکر کند شما برای بازی با الگوریتم به متا تگ خودتان کلمه کلیدی اضافه می کنید (پا رو دم شیر می گذارید)، ممکن است سایت شما را تنبیه کند.

مورد 190 را دوباره بخوانید !!! این اتفاق خیلی در ایران رخ داده است و بسیاری از سایت های سرورهای اشتراکی بی آنکه آشی بخورند ، دهانشان سوخته است !


آموزش سئو سایت با بررسی تاثیر برند ها

افزایش بازدید از گوگل,برند شدن در گوگل,تغییر نگاه گوگل

چگونه برند شدن برای گوگل سوالی است که بارها برای خود من هم پیش آمده بود چه برسد به کاربران و دوستان عزیزم.به همین سبب نتایج بررسی هایم را در موارد ذیل شرح می دهم :

167. anchor text نام برند: anchor text برنددار ، سیگنالی ساده اما قدرتمند برای برند است.
168. جستجوهای برندها: واضح است که کاربران برندها را جستجو می کنند. اگر کاربران سایت شما را در گوگل جستجو نمایند (یعنی “Backlinko twitter”, Backlinko + “ranking factors”)، گوگل احتمالاً این موضوع را زمانیکه برندی را تعیین می کند، در نظر می گیرد.
169. سایت دارای صفحه فیس بوک و لایک: برندها تمایل دارند که صفحات فیس بوک با لایک فراوان داشته باشند و به نظر می رسد گوگل به این مسئله توجه می کند.
170. سایت دارای پروفایل توئیتر و دنبال کننده: پروفایل های توئیتر با دنبال کننده فراوان نشان دهنده ی برندی محبوب هستند.
171. صفحه رسمی کمپانی در لینکداین: بیشتر کسب و کارهای واقعی صفحاتی در لینکداین دارند.
172. کارکنان لیست شده در لینکداین: رند فیشکین معتقد است که داشتن پروفایل در لینکداین توسط کاربران نشان دهنده ی این است که کار آنها در شرکت شما سیگنالی برای برند شدن است.
173. قانونی بودن اکانت های شبکه های اجتماعی: اکانتی در شبکه های اجتماعی با 10000 دنبال کننده و 2 پست احتمالاً بسیار متفاوت از اکانتی که 10000 دنبال کننده و تعداد زیادی تعامل کاربری دارد تفسیر می شود (و این کاملا نشان دهنده این است که چرا بسیاری از صفحات سایت های ایرانی در فیسبوک که میلیون ها دنیال کننده دارند و آن ها را خریده اند مورد توجه گوگل قرار نمی گیرد و حتی خوب فیسبوک هم بعضی از آن ها را می بندد).
174. نام بردن از برندها در سایت های جدید: برندهایی که واقعا بزرگ هستند توسط سایت های جدید در گوگل نام برده می شوند. در حقیقت، بعضی از برندها حتی در صفحه اول خوراک خبری مخصوص به خودشان را درگوگل دارند
175. برندها بدون لینک شدن، نامبرده می شوند. گوگل احتمالاً به برندهای بدون لینک دهی داخلی توجه می کند و انرژی را به عنوان سیگنال برند درنظر می گیرد.
176. تعداد اعضای RSS : با درنظر داشتن اینکه گوگل صاحب سرویس محبوب Feedburner RSS  است، منطقی است که آنها به داده های عضویت RSS به عنوان سیگنالی/نشانه ای از محبوبیت برند نگاه کنند.
177. موقعیت با لیست محلی گوگل پلاس: کسب و کارهای واقعی دارای شرکت و یا مکانی برای فعالیت هستند. ممکن است که گوگل موقعیت مکانی انها را دریابد تا تعیین کند که آیا سایت برند بزرگی است یا خیر.
178. وبسایتی که مالیات پرداخت می کند: Moz گزارش داده است که گوگل ممکن است نگاهی به اینکه ایا یک سایت با کار پرداخت مالیات در ارتباط است یا نه بندازد (البته این مورد در ایران وجود ندارد!).

به طور کلی برای برند شدن از نگاه گوگل و سئو سایت باید مکانی داشته باشید و آن را در گوگل ثبت کنید ، برای سایتتان در توئیتر و سایر شبکه های اجتماعی برتر صفحات اختصاصی داشته باشید و برای این صفحات مدیران توانا استخدام کنید ، سعی کنید در سایت های برند دیگر از سایت شما نام برده شود و صد البته سعی کنید به شما لینک بدهند تا گوگل شما را در یک زمینه خاص برند در نظر بگیرد.

 

منبع : نیو سئو


سوغات اهواز چیست

بهترین سوغات اهواز,خرما اهواز,خرما سوغات اهواز

سوغات اهواز، موضوعی است که در این قسمت توضیحاتی در موردش بیان کرده ایم. اهواز مرکز استان خوزستان یکی از متمدن ترین بخش های کشور ایران است. این شهر دارای دیدنی های بسیاری است که مسافران بسیاری به سمت خود جذب میکند. اهواز و حومه ی آن آب و خاک مناسبی برای کشاورزی دارند و کشاورزی پررونق است و سبب شده سوغاتی ها و محصولات کشاورزی اهواز تنوع بسیاری داشته باشد. آنچه بعنوان سوغات اهواز شهرت یافته، خرما اهواز است که انواع مختلفی دارد، که در ادامه برای شما توضیح داده ایم. دشداشه لباس محلی اهواز و فرآورده های حاصل از خرما، سوغاتی های اهواز هستند که در ادامه به آن ها پرداخته ایم. 

دیگر سوغاتی های معروف اهواز که نماینده ای از تمام شهر های استان خوزستان است عبارتند از:

  • حلوا ارده
  • حلوا شکری
  • حلوا کنجدی
  • شیره ارده
  • کلوچه های سنتی
  • انواع ادویه مانند پاپریکا
  • لیف خرما

خرما اهواز 

سوغات اهواز,سوغاتی های اهواز,سوغاتی های خوراکی اهواز

خرما بهترین سوغات اهواز است. استان خوزستان و بویژه اهواز نخلستان های بسیاری در دل خود جای داده اند که هر سال درصد زیادی از نیاز کشور را برطرف می کنند. در این شهر می توانیم انواع مختلف خرما را که ببینیم، و هر مدل را با توجه به طعم و سلیقه خود که خواستیم امتحان کنیم. به طور کلی خرما را می توان در دو دسته تقسیم بندی کرد، خرمای تر و خرمای خشک، خرمای تر خرمایی است که شیره دارد مانند خرمای مضافتی. خرمای خشک هم خرمایی است که دیرتر از نخل چیده شده و نیمه خشک است. خرما در کنار طبیعت گرم، خواص بسیاری دارد که می توان به مواردی چون انرژی زا بودن، منبع غنی آهن، پروتئین، فیبر خوراکی، پتاسیم و ویتامین اشاره کرد. بسیاری از مردم خرما را یک غذای کامل می دادند که انرژی از دست رفته بدن را برمی گرداند. اگر بدنبال خرید خرما در شهر اهواز باشید مدل های مختلفی پیش روی شما برای انتخاب وجود دارند مانند:

  • خرما سایر(استعمران)
  • خرما زاهدی
  • خرما کبکاب
  • خرما خضراوی
  • خرما گنطار
  • خرما بریم
  • خرما برحی
  • خرما شاکری
  • خرما دیلگاری
  • خرما مکسون
  • خرما سودانی

خرما سایر اهواز:

سوغاتی های شهر اهواز,سوغاتی های معروف اهواز

یکی از مهمترین خرماهای صادراتی، خرمای سایر یا استعمران ، خوزستان و اهواز است که درصد زیادی از آن به اروپا و استرالیا فرستاده می شود. خرمای سایر، پرفروش ترین نوع خرماست و قیمت مناسبی دارد. این خرما خشک و خیلی خوش طعم می باشد و برای کسانی که خرما را به این سبک می پسندند انتخاب خوبی است. اگر بدنبال تهیه سوغاتی از اهواز هستید از این نوع خرما فراموش نکنید.

خرما کبکاب اهواز:

بهترین سوغات اهواز,خرما اهواز,خرما سوغات اهواز

یکی دیگر از خرماهای مرغوب اهواز نوع کبکاب است، که در شهرهایی چون بهبهان، بوشهر، یزد هم بعمل می آید. از نظر شکل ظاهری خرمای کبکاب بهبان نسبت به مدل های دیگر کوچکتر است. از شیره و قند این خرما هم نیز میتوان به عنوان سوغاتی اهواز یاد کرد که بطور مجزا در دسترس هستند.

خرما زاهدی اهواز:

بهترین سوغات اهواز,خرما اهواز,خرما سوغات اهواز

شاید تصور شما این باشد که خرما و رطب یکی هستند ولی اینگونه نیست خرما مراحل گوناگونی برای رشد دارد در یکی از این مراحل خرما در اثر تابش نور خورشید تیره و آبدار می شود که در این مرحله به میوه ی حاصل، رطب گفته می شود مانند رطب مضافتی و کبکاب. حال اگر این خرما بر روی درخت بماند بعد از مدتی که نیمه خشک شد، چیده شود به میوه ی حاصل خرما میگویند مانند زاهدی و پیارم . پس خرمای زاهدی هم از نوع نیمه خشک است که می توان بعنوان یک جایگزین مناسب برای قند در کنار چای استفاده کرد و لذت برد. 

فرآورده های خرمای اهواز

تا اینجا چند نمونه از خرماهای اهواز را که در اهواز یا دیگر شهرستان های استان خوزستان کشت می شود را بهمراه عکس برای شما معرفی کردیم. حال نوبت آن است که دیگر سوغاتی های خوراکی اهواز که فرآورده های حاصل از خرماست را به شما معرفی کنیم که براحتی می توان آن ها را در شهر اهواز تهیه کرد. مانند:

  • قهوه ای هسته خرما
  • قند خرما
  • سرکه خرما
  • شیره ی خرما
  • رنگینک
  • حلوای خرما
  • چیپس خرما
  • نان خرمایی
  • خرمای شکلاتی
  • انواع شیرینی

قهوه ی هسته خرما:

بهترین سوغات اهواز,خرما اهواز,خرما سوغات اهواز

هسته خرما را تف می دهند سپس پودر میکنند که همان قهوه ی خرماست. قهوه ی خرما را دم می کنند و در کنار بوی مطبوع آن اثرات درمانی بسیاری برای بدن انسان دارد. همچنین از این پودر پماد هم تهیه میکنند که ورم پلک را نیز برطرف می کند. پیشنهاد می کنم این محصول را برای یکبار هم که شده امتحان کنید و اگر خوشتان آمد بعنوان سوغات اهواز برای اقوام خود ببرید.

قند خرما اهواز:

بهترین سوغات اهواز,خرما اهواز,خرما سوغات اهواز

در گذشته های دور از خرما قند آن را استخراج می کردند و چون قند طبیعی بود ضرری برای بدن نداشت. اکنون شما می توانید این قند را براحتی تهیه کنید و بعنوان جایگزین مناسبی بجای شکر و قند استفاده کنید. به یاد داشته باشید قند خرما سوغات بی ضرر و مفید اهواز برای بیماران دیابتی است.   

رنگینک خرما اهواز:

بهترین سوغات اهواز,خرما اهواز,خرما سوغات اهواز

رنگینک نوعی دسر و شیرینی خشک جنوبی است که بی شباهت به حلوا نیست. برای درست کرده این شیرینی، از خرما و گردو استفاده می شود که یک غذای بسیار پرانرژی حاصل می شود رنگینک برای تامین انرژی بدن مناسب است و در شکل های مختلفی تزیین شده است . حتما بهمراه خود این سوغات خوشمزه اهواز را برای دوستانتان ببرید.

شیره ی خرما اهواز: 

بهترین سوغات اهواز,خرما اهواز,خرما سوغات اهواز

شیره ی خرما بسیار مغذی می باشد و مصرف آن در کنار ارده که یکی دیگر از سوغاتی های اهواز است، وعده ی غذایی کاملی محسوب میشود. همچنین می توان شیره را در کنار چای و برای شیرین کردن هر غذایی استفاده کرد و جایگزین مناسبی برای شکر است. 

دشداشه ی اهواز

بهترین سوغات اهواز,خرما اهواز,خرما سوغات اهواز

دشداشه از لباس های مردانه محلی شهر اهواز است، که بلند و سفید رنگ می باشد. اهوازی ها این لباس را بیشتر در مراسمات خود بعنوان هدیه می دهند. شما هم نیز می توانید برای اقوام خود دشداشه را بعنوان سوغات اهواز هدیه ببرید مطمئنا سوغات جالبی خواهد بود.


سوغات ساری چیست

ازگیل ساری,ترشیجات ساری,زردکیجای ساری

سوغات ساری را تقریبا همه مردم ایران می شناسند. هر سال، شهرهای شمالی کشور پذیرای مسافرانی از سراسر ایران می باشند، که برای هوای خوب، دریا و جنگل های زیبای شمال به این خطه ی سرسبز سفر می کنند. ساری هم یکی از این شهرهای میزبان است. اسم شمال و سفر شمال که می آید، همه کلوچه را بیاد می آورند و بنوعی سوغاتی معروف ساری و دیگر شهرهای شمالی محسوب میشود. اما تنها کلوچه سوغاتی ساری نیست، این شهر میوه، خوراکی و صنایع دستی بسیاری دارد که می توانید بعنوان سوغات از این شهر همراه خود ببرید. از جمله سوغاتی های ساری که شاید معرف حضورتان نباشد می توان به ازگیل و زردکیجای ساری اشاره کرد همچنین مرکبات و ترشیجات آن را هم نمی توان نادیده گرفت.

دیگر محصولات و سوغات ساری:

  • کلوچه
  • عسل کوهی
  • برنج
  • رب انار ترش
  • گزنه
  • انواع مربا
  • عرقیجات
  • تمشک

ازگیل ساری

سوغات ساری,سوغات ساری,سوغاتی شهر ساری

ازگیل (کندس در گویش مازندرانی) میوه ی درختچه های وحشی وخارداری است که در دامنه ی کوه و جنگل های مازندران و گیلان می رویند. این میوه هم خانواده ی گلابی و سیب است و اواخر فصل پاییز و اوایل فصل زمستان می رسد. از نظر شکل ظاهری بزرگتر از فندق و قرمز رنگ است و طعم آن گس و شیرین می باشد. ازگیل استفاده های بسیاری در مناطق شمال ایران دارد مثلا ترشی ازگیل درست می کنند و یا آن را در خمره با نمک و آب می اندازند و هر موقع خواستند آن را بصورت تازه استفاده می نمایند. کاربرد دیگر آن تهیه شربت هایی است که خاصیت دارویی دارد. از جمله خواص دیگر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سرشار از ویتامین A,B,C و تانن
  • ضد صفرا
  • عطش را کم می کند
  • مفید برای التهابات معده
  • موثر در تقویت خون بدن

ازگیل میوه ای است که براحتی می توانید آن را بعنوان سوغاتی ساری تهیه کنید و بهمراه خود به شهرتان ببرید.

مرکبات ساری

سوغاتی معروف ساری,سوغاتی های ساری,مرکبات ساری

اگر فصل بهار به ساری سفر کرده باشید عطر و بوی دل انگیز بهارنارنج به مشامتان خورده است. شهر ساری یکی از تولیدکنندگان بنام مرکبات می باشد. مرکبات ساری بعلت حاصلخیزی و میزان بارش باران سالیانه از مرغوبیت بسزایی در کل ایران برخوردار است. جالب است بدانید که مرکبات ساری شهرت بسیاری از لحاظ طعم، آبدار بودن و عطر دارد. همچنین قیمت آن به نسبت سایر مرکبات مناطق ایران مناسب تر می باشد. از مرکبات ساری میتوان به پرتقال، پرتقال تامسون، نارنگی، نارنج و لیمو اشاره کرد. باگذر از بازارهای محلی ساری میتوانیم علاوه بر مرکبات فرآورده های حاصل آن را چون مربای شکوفه بهارنارنج، آب بهارنارنج، مربای پوست پرتقال و… تهیه کنیم. آب بهارنارنج و مربا میتواند گزینه مناسبی بعنوان سوغات ساری باشد.

ترشیجات ساری

ازگیل ساری,ترشیجات ساری,زردکیجای ساری

اگر مهمان خانه های مردم خونگرم ساری باشید و یا به رستوران های این شهر و دیگر شهر های شمال رفته باشید ترشیجات جز ثابت سفرهایشان است و در خوردن ترشی در کنار غذا بسیار دلپذیر است. در زیر برخی از این ترشیجات را بهمراه تصویر برایتان آورده ام، میتوانید این محصولات خوشمزه را از بازارهای محلی ساری تهیه کنید.

ترشی انار:

ازگیل ساری,ترشیجات ساری,زردکیجای ساری

ترشی سیر:

ازگیل ساری,ترشیجات ساری,زردکیجای ساری

آلوچه ترش ساری:

ازگیل ساری,ترشیجات ساری,زردکیجای ساری

انواع ترشک ها را می توانید در بازارهای شهر ساری تهیه کنید، و از خوردنشان لذت ببرید.

لواشک ساری:

ازگیل ساری,ترشیجات ساری,زردکیجای ساری

لواشک یکی از محبوب ترین ترشیجات بین بزرگان و کودکان است که به فور در شهر های شمال کشور به چشم میخورد. حتما از این لواشک های وسوسه برانگیز برای مصرف خود و سوغاتی تهیه کنید.

زردکیجای ساری

ازگیل ساری,ترشیجات ساری,زردکیجای ساری

زردکیجا یکی از معروفترین سوغات ساری است که در روستاهای اطراف ساری و در مناطق جنگلی زیر درختان می روید. این قارچ خوشمزه و لذیذ در فصل پاییز آن هم به مدت یک ماه رشد می کند. در بین مردم شمال محبوبیت بسیاری دارد و از آن انواع غذاهایی چون کباب،خورشت و زردکیجا پلو درست می کنند. ناگفته نماند علاوه بر لذیذ بودن از نظر ارزش غذایی با گوشت قرمز برابری می کند.


آموزش سئو سایت با بررسی شبکه های اجتماعی

آموزش سئو,تاثیر توئیتر در سئو,تاثیر فیس بوک در سئو

 به این مقاله آموزش سئو سایت خیلی دقت کنید (البته من هم مثل شما می دانم که مشکلاتی در ایران برای استفاده از شبکه های اجتماعی وجود دارد اما تاثیر شبکه های اجتماعی در نگاه گوگل بعضی اوقات آن قدر هست که ارزش تلاش بیشتر را داشته باشد)

155. تعداد توئیت ها: تعداد لایک و توئیت های لینک ها می تواند روی رنک شان در گوگل تاثیر بگذارد.
156. قدرت نویسندگی اکانت های کاربری توئیتر: این موضوع محتمل است که توئیت های آمده از پروفایل های توئیتر قدرتمند و قدیمی و با هزاران دنبال کننده (مانند جاستین بیبر)، تاثیر بیشتری نسبت به توئیت های آمده از اکانت های جدید و با تاثیرگذاری کم دارد.
157. تعداد لایک های فیس بوک: با اینکه گوگل بیشتر اکانت های فیس بوک را نمی بیند اما محتمل است که آنها تعداد لایک های فیس بوک یک صفحه را به عنوان سیگنالی ضعیف برای رنکینگ درنظر می گیرند.
158. اشتراک گذاری فیس بوک: اشتراک گذاری فیس بوک (چون بیشتر شبیه بک لینک هستند) می تواند تاثیر بیشتری نسبت به لایک های فیس بوک در رنکینگ داشته باشد.
159. قدرت نویسندگی اکانت های کاربری فیس بوک: همانند توئیتر، اشتراک گذاری و لایک هایی که از صفحات محبوب فیس بوک می آید می تواند وزن بیشتری در رنکینگ داشته باشد.
160. پین های سایت پینترست: پینترست یکی از شبکه های فوق العاده محبوب اجتماعی با حجم بالایی از اطلاعات عمومی است. محتمل است که گوگل پین های این سایت را به عنوان سیگنالی اجتماعی درنظر بگیرد.
161. رای گیری در سایت های اجتماعی: ممکن است که گوگل از اشتراک گذاری ها در سایت هایی مشابه Reddit، Stumbleupon و Digg به عنوان نوع دیگری از سیگنال‌های اجتماعی استفاده کند.
162. تعداد گوگل پلاس ها: با اینکه مت کات در صحبت های ضبط شده ای عنوان کرد که گوگل پلاس تاثیر مستقیمی روی رنکینگ ندارد اما باورش سخت است که آنها از شبکه اجتماعی خودشان چشم پوشی کنند!!!
163. قدرت نویسندگی اکانت های کاربری گوگل پلاس: منطقی است که گوگل به پلاس های آمده از اکانت های معتبر، بیشتر از اکانت های فاقد تعداد زیادی دنبال کننده وزن می دهد.
164. نویسندگی گوگل پلاس معتبر: در فوریه 2013 CEO گوگل اریک اشمیت به وضوح اعلام کرد که:
درون نتایج جستجو اطلاعات سعی می شود که به صورت آنلاین اعتبار سنجی شوند و پروفایل های معتبر نسبت به پروفایل های فاقد اعتبار در رده های بالاتر قرار گیرند که نتیجه آن این است که کاربران بصورت طبیعی روی نتایج بالاتر بیشتر کلیک می کنند.
نویسندگی یک نویسنده معتبر می تواند نشانه ای از اعتماد باشد.
165. ارتباط سیگنال اجتماعی: گوگل محتملاً از اطلاعات ارتباطی اطراف لینک (اشتراک اکانت، محتوا و متن حاشیه) استفاده می کند.
166. سیگنال های اجتماعی سایت محور: سیگنال های اجتماعی گسترده سایت می تواند باعث افزایش قدرت نویسندگی سایت شود که در نهایت باعث جستجو ی بیشتر تمامی صفحات سایت می گردد.

در این مقاله بنده کلمه محتملا را بارها به کار بردم و آن را bold هم کردم ! برای این که حواستان باشد که این ها قطعی نیستند اما بنده بر اساس تجربه و بررسی های متعدد به این نتایج رسیدم و آن ها را به شما هم گفتم …